Bestelprocedure

Op deze pagina wordt de bestelprocedure van Designer Nails uitgelegd.

Wanneer u alle gewenste producten in uw virtuele winkelmandje geplaatst hebt, kiest u voor Afrekenen. De bestelprocedure wordt hiermee gestart. In 6 stappen worden daarin de benodigde gegevens verzameld waardoor wij de bestelling in behandeling kunnen nemen.

Stap 1 is het aangeven of u een account bij ons aan wilt maken, als gast de bestelling wilt plaatsen, of dat u met een al bestaand account de bestelling wilt plaatsen. Het aanmaken van een account heeft als voordeel dat adresgegevens bewaard blijven voor een volgende bestelling, en u een overzicht kunt bekijken van uw bestelling en de status ervan. Wanneer u al ingelogd bent op de site wordt deze stap overgeslagen. Wilt u een account aanmaken, wordt hiervoor eerst een scherm doorlopen voordat u kunt inloggen en naar de volgende stap kunt.

Stap 2: het ingeven van het factuuradres. Wanneer u een account heeft wordt hier automatisch uw standaard factuuradres getoond, maar u kunt ook een ander factuur adres ingeven of selecteren. Tevens kunt u hier aangeven of u dit adres ook als verzendadres wilt gebruiken. Wanneer u dit wilt wordt stap 3 overgeslagen.

Stap 3: het ingeven van het verzendadres. Wanneer u een account heeft wordt hier automatisch uw standaard verzendadres getoond, maar u kunt ook een ander verzendadres ingeven of selecteren.

Stap 4: het kiezen van de verzendmethode. Afhankelijk van uw bestelling en verzendadres worden hier de mogelijkheden getoond, inclusief de kosten (exclusief B.T.W.). Bij keuze voor bezorging in Nederland via PostNL Pakketpost is het mogelijk een voorkeurstijdsvak te kiezen. Deze informatie wordt rechtstreeks naar PostNL doorgestuurd - Designer Nails kan niet garanderen dat PostNL ook op dat tijdstip de bezorging zal laten plaatsvinden. Het is hier ook mogelijk om direct naar een PostNL afhaalpunt te laten verzenden, inclusief keuze bij u in de buurt. Als laatste mogelijkheid bieden wij het ophalen in onze zaak in Drunen. Vanzelfsprekend is dit zonder kosten. U bent van harte welkom, maar wij vragen wel om vantevoren via telefoon of mail aan te geven wanneer u de bestelling wilt komen ophalen. Wij zorgen dan dat deze klaar staat en dat we aanwezig zijn.

Stap 5: het kiezen van de betalingsmethode. Deze is afhankelijk van de gekozen verzendmethode (betalen bij afhalen is vanzelfsprekend alleen mogelijk bij afhalen). Let erop dat het overmaken op de bankrekening van Designer Nails enkele dagen kan duren. Uw bestelling wordt pas in behandeling genomen na ontvangst van de betaling. Daarom is in de meeste gevallen iDeal te prefereren: wanneer deze betaling gedaan is, ontvangen wij hiervan bericht en kan de bestelling in behandeling worden genomen.

Stap 6: hierin wordt de complete bestelling getoond: de bestelde producten, de verzendkosten, de B.T.W. en de totale kosten. Er wordt tevens gevraagd akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden van Designer Nails - deze zijn op de site te bekijken en te downloaden. Wanneer de bestelling akkoord is, en u akkoord bent met de Algemene Voorwaarden, drukt u op de knop om de bestelling te plaatsen. Hiermee wordt uw bestelling definitief en in gang gezet. Wanneer u voor iDeal als betaalmethode gekozen hebt wordt u gevraagd wat uw bank is, en u doorverbonden met de website van uw bank om de betaling te verrichten.

Status meldingen

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een e-mail van Designer Nails met daarin een samenvatting van uw bestelling. Dit is de bevestiging dat uw bestelling ontvangen is door Designer Nails.

Na ontvangst van de betaling krijgt u een e-mail met daarin de factuur van uw bestelling in PDF formaat. Dit is de bevestiging dat u de bestelling betaald hebt.

Wanneer Designer Nails uw bestelling verzonden heeft (of deze is opgehaald) ontvangt u mail dat de bestelling is afgehandeld. Wanneer verzending met PostNL pakketpost gebeurd, ontvangt u kort hierna (meestal binnen een half uur) de mail met track-and-trace code zodat u het pakket kunt volgen.